Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

ΔΙΨΑ ΑΦΘΑΡΣΙΑΣ


μια αισθηση νεκρης πολης αλλα με ζωντανους πολιτες...εγω τι να μαι?
ζωντανη νεκρη σκεψη!
και με φοντο την ακροπολη και μια κυρατσα στο μπαλκονι ξαναρχιζω τις απεγνωσμενες εξωτερικευσεις...αληθεια τοση αναγκη να πεις αυτο που αισθανεσαι αλλα και να το κρυψεις ταυτοχρονα μεσα στο αυλο τειχος της αξιοπρεπειας σου!!!
κι ομως θα μπορεσει κανεις να βιωσει την γυμνια σου?
να δει με τα δικα σου ματια?
αναπαντεχος υλισμος και πληρης φθορα!
αγεννητο στα σαπισμενα φυλλα ενος κοσμικου νου,αλλα μια ασιγαστη επιθυμια για αναγνωριση προσωπικη σιμα σε ψυχες κολασμενες...
σαπιλα καθημερινη και αδιακοπη μεσα σε λαμπρες και νικητηριες αναλαμπες σκεπτικισμου!
πυροδοτηση μιας φλασιας και παλι κενο,διαρκης επαγρυπνηση για να προλαβεις την εξαθλιωση του κοσμου σου και ξερεις πως ηδη εχεις πεσει στην χαραδρα των φωτισμενων κουφιοκεφαλων που ειναι γνωστες παντως επιστητου!
παρθενογεννεση μιας μισητης ζωης που εχεις δει το εργακι πολλες φορες και παντα το κλεινεις απο φοβο μην καταληξεις ετσι!παντα ξεχνας ομως να κρινεις τα δικα σου επιτευγματα και ολα ειναι φοβος!
τρεμω και τρεμεις και ξαφνικα η συνυπαρξη-ντοκουμεντο των οκτω!!!
και τσουπ εσπασε και ο αμνιακος!
διαμελισμος και μια πληροτητα δικη μου!καταδικη μου!
μα γιατι ηρθες?
την μοναξια μου και τις σκεψεις μου και μια τζουρα ελεημοσυνης απο τον ανωτερο εαυτο μου!
καπνος και αναθυμιασεις μιας περασμενης εποχης συγχρονου μελλοντος!και γω?
προιστορια!!!!!
δοξα σουρεαλιστικη και κυανολευκη!
μα κρυμμενο το μαυρο στην γωνια οπως καθε τι μεσα μου αλλα και στο συμπαν...
-και τα αστερια?καπου στο σκηνικο επιβαλλονται και τα αστερια...
- ε!αν τα θες τοσο φτιαξε μερικα!
μια ελπιδα σε ισοβια καθειρξη και τωρα αντε να βρεις τζιμανι δικηγορο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου