Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΔΑΙΔΑΛΩΔΕΙΣ ΡΥΘΜΟΙ


ολα ξαφνικα γινονται ξεκαθαρα και εκει παλι τα χανω...ψαχνω μα δεν βρισκω αυτο που θελω να βρω και μακαρι να ξερα και τι ειναι....κομματι μου σιγουρα αλλα μπορει και ξενο.δυσιποστατο βεβαιως αλλα και απλα προσιτο..η μπορει απο τον ποθο να μου μοιαζει και ετσι...ενα ειναι σιγουρο...το μισω με ολη μου την καρδια!
ενα συναισθημα ατοφιας παρακμης αλλα και πληροτητας μαζι!
- και τι γινεται αν ειναι ξενο?

-μα το κανεις δικο σου φυσικα!
-και εσυ τωρα γιατι μιλας?

- μα παντα θα με ακους και θα με συντροφευεις!ειμαι η σπαστικη και αγαπημενη φωνη του μυαλου σου..κατα κοσμο συνειδηση!
μα τι νομιζες?
κανεις δεν πορευεται μονος σε αυτη την παλαιστρα..ειναι ολα διπλα και αντιμαχομενα!
-και τι κανουν αυτοι που δεν θελουν να ζησουν ετσι?
-υπαρχουν τρεις κατηγοριες ανθρωπων..αυτοι που ξερουν τον διχασμο τους και το απολαμβανουν, αυτοι που δεν το ξερουν απο αγνοια,και τελος αυτοι που δεν μπορουν να τα ταιριαξουν και αντιμαχονται αλλα παντα θα ειναι οι αδυναμοι...

ενα ομως συναισθημα ΚΟΙΝΟ αλλα πολλες φορες εκχυδαιζεται...θελω δεν θελω...παλι θα αποδιοργανωθει ο κοσμος μου..αν και ποτε ηταν φτιαγμενος?
σκεψεις,λογια,και μαλακισμενες χιμαιρες και ολα μαζι να τα στεγαζω στα μπαμπακενια παλατια του ουρανου..εκει να μεινουν
μα αν κατεβουν?
οχι.ποτε.και με τιποτα.
μα πως ξανα πηραν το βαφτισμα της δικης μου ψυχης?
φυση αθρωπος η τρελα?
μα φυσικα να τη...μια τρελη ανθρωπινη φυση!κατι μαθαμε και απο την ελληνικην!
κουραστηκα αλλα ο πηδακας αναβλυζει ακομη...ποτε δεν σταματα και γιαυτο ειμαι σιγουρη...ηχος κελαριστος μα και αποηχος...
μιας φαντασμενης και φτιαχτης επιτυχιας!
με κοινο?
το ξημερωμα και κομπαρσους τους σκουπιδιαρηδες!
ερμοι!!!παλι εσεις ακουσατε την μονωδια της περιδεους!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου