Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΟΥΡΛΙΑΞΕ Η ΣΙΩΠΗ


αγερας πολυς...μαρεσει που σκορπιζονται οι σκεψεις και πρεπει να βρεις με κοπο την αρχη τους παλι... ανασταλτικο της συνειδησης η κοπωση.και αν ειναι και χωρις μαρτυρες δεν εγινε ποτε!
επαναλαμβανομενη νοτα και ομως καθε φορα πρωτακουστη..το θροισμα εκκωφαντικο και με δυσκολευει...ξεχαρβαλωμενες πορτες μα τα παραθυρα κλειστα..υμιτελης εισοδος και εξοδος βαρεα! ενα βλεμμα δυο σωματα και η ελπιδα μια,αποριες πολλες, τις απαντησεις θα τις ψαξουμε μετα. ιδρωσε το ποτηρι και αφησε παλι αποτυπωμα αλλα το στομα μου στεγνο.
διψαω για αναμνησεις πεθαμενες πια... υλιστικη παραμορφωση οι μερες που περασαν και αυτες που θα ερθουν αναποφευκτα.
σωματα γυμνα και καλαισθητα στροβιλιζονται ανευ ερωτικου περιεχομενου ,επεσε χειμωνας τωρα...δεν ειναι καιρος για βιασυνες.
ελειψη αυτοσυγκεντρωσης αλλα ειναι και περιττη,εγω απλα θελω να΄μαι!
το φως αρχισε να ξεχυνεται παλι παντου αλλα με κανει να το απωθησω,δεν μαρεσει ετσι οπως φαινονται ολα,φθορα που δεν ειναι σαγηνευτικη οπως καθε μερα...ακουσα πως οσο ζεις μαθαινεις μαλλον ομως μου τα γυρνανε παλι γιατι το αντιστροφο μου μοιαζει,οσο μαθαινεις ζεις...ατοφια μαθηση,βιωματικη και εναι τοσο σιχαμενη που καλυτερα να σταματησεις να ζεις για να μην μαθαινεις!
ποτε δεν αντεξα την αγνοια αλλα ειναι μια μορφη ευτυχιας τελικα..εσυ μου το΄μαθες κοσμε!!!
δεν θα υποκλιθω τωρα για ευχαριστηριο θα το φυλαξω για το τελος μην σας κουρασω! εκρηξη ειλικρινιας θα παγωσει τις οθονες σου και ισως επιτελους σπασουν για να δεις και εσυ το φως να διαγραφει οσα εκανες!μην μου τρομαζεις δεν θα σταματησεις να ζεις!!!
ολα θα στα καταγραψω για να μην χασεις την αναμεταδοση!
ενα βλεμμα θελω για καληνυχτα σου και οχι φιλι γιατι με κανει να θυμαμαι...
θα κοιμηθω χωρις να επιλεξω κατι για προβολη.μονο ενα αγγιγμα ισως!
θα φτιαξω και την πορτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου