Τρίτη 5 Απριλίου 2011

ΚΟΣΜΗΤΩΡ Ο ΧΡΟΝΟΣ




Συσωρευση συναισθηματος σημερα,αυριο και καθε μερα σχεδον!η χαλαρωση μακρινο ονειρο!
τρεξιμο πολυ για να προφτασεις κατι που σε κυνηγα ουσιαστικα και αμετακλητα!βηματα ερωτικα αλλα δεν ακολουθουν τον δικο μου ρυθμο!μια γλωσσα αγνωστη στα χειλη μου και μιλαω χωρις να με κατανοουν!ξιπασμενη προσωπικοτητα!επιθυμια καυτη να με εξαφανισω απο εδω αλλα και απο εκει!ανειπωτες κινησεις που γυμνες φοβουνται και τρεχουν μακρια μας!
θυμωνω με αυτα που σκεφτεσαι αλλα δεν λες!το δικιο σου χαμενο μιας και δεν το εξεφρασες σωστα!μην αδικεις τις πραξεις μου,οσο και αν θελεις δεν θα με φτασεις!χανομαι και ας μην το θελω πολυ!κρυβεσαι στην γυαλινη σου κρυψωνα αλλα δεν θα κρατησει πολυ!οι λεξεις αιχμηρες που μπορουν να σε σπασουν!δεν ξερω αν θα βρω στοχο...
λες να μην χρειαστει?δεν σταματησα στιγμη να πιστευω στο ενστικτο της τελευταιας λογικης...τρεμοπαιζει αυτη η πεποιθηση να ξερεις...
ποσο κυνικη μαρεσει να γινομαι στα ματια μου!αν ειχα μια δυναμη θα ηταν να μπορω να δαμαζω τον χρονο..ωραια αισθηση αλλα η πενα ειναι σε αλλον!
εγω στοχαζομαι μονο σαν ενας κλεφτης που τον οδηγει ο ανεμος οπου θελει!
θα ηταν ωραια να μην σε βαραινει ο προορισμος σου!
εγω σαν φυτο κλεβω χιλιομετρα με κολληταρι τον αερα και εσυ το καθρεπτισμα κλεφτης ψυχων!!
Γιατί οι σκεψεις δε φυτρώνουν στους
κήπους, όσο ευσυνείδητα κι αν ποτίζεις τα παρτέρια σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου