Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΕΙΔΩΛΟ -ΕΔΩΛΙΟ


σκοταδι...κρυο και κακη διαθεση!
τα γραναζια δουλευουν μονα τους και ειπα να προσπαθησω να κρυφακουσω λιγακι...
μα ποιος μπορεσε ποτε να καταλαβει?
πρωτες λεξεις μετα απο καιρο και ηδη μια ηρεμια ξεκινα απο τις ακρες των δαχτυλων αλλα η πηγη της παραξενο,ειναι στην κορφη!
στο ροζ μπλεγμενο με την νικοτινη και τους απειρους δρομους με τις νευρικες αποληξεις!
ιατρικη ιδιοχειρη!
καταρραμενη αυτη η διαθεση χιουμορ,ποτε δεν με εγκαταλειπει!
να μπορουσα να σκεφτω κατι λογικο η εστω και απτο που να μπορει να μου θυμισει απο που ξεκινησα παλι....
φυσικα και δεν θα βρω...ποτε δεν ειχα την δυνατοτητα αλλωστε!αν και μεταξυ μας δεν θα πω πως με πειραζει.
αφεση η απαθεια?και οι δυο καταστασεις με βρισκουν ασυμφορη...
αναρωτιεμαι αρκετες φορες ποσο πολυ παραξενο ειναι το να μπορεις να εκφραστεις χωρις να αμαυρωθεις, μια ανασφαλεια αλλη ιστορια!
το κερι σταζει και εγω κραταω τις σταγονες για να μην μεινω χωρις φως και δω το σκοταδι σας...
-φοβασαι το σκοταδι?
-οχι βεβαια!τι με περασες?κανενα παιδακι?
ΨΕΜΜΑΤΑ!μονο τα παιδια φοβουνται την αδρη αισθηση του αγνωστου...και γω δεν φοβαμαι το να μην ξερω που παταω αλλα ολα τα αλλα που ειναι σκοταδι..

παγωνια αλλα δεν την νιωθω στο σωμα μου και πολυ αργοτερα θα την νιωσετε εσεις.
ναι απο μενα ερχεται και σε μενα θα γυρισει!μαγαπαει!
το σκοταδι ειναι μισος!ναι καλα ακουτε!μισος απεραντο στην φωτεινοτητα σας που δεν ξεπερνα τις μυτες σας!
εγω ειμαι εδω και φωτιζω τα δικα μου σκοταδια για να φτιαξω άλλα μετα...
μια πολυ ομορφη σκεψη ειναι η πηγη ολων!το μαυρο κρυβει ολα τα χρωματα μεσα του...
και ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου και ομως τοσο παρεξηγημενο...
ολα εχουν μια διπλη σημασια αλλα εγω μονοσημαντη!
αχνος στο πλευρο μου με ζεσταινει και ειναι κατι ασχημο που θα κρατησει για λιγο και ντρεπομαι να μην φωναξω την αποδοκιμασια μου...
ποιος να κοιταξει?ολοι πετανε για αλλού,εκει που δεν υπαρχουν καθρεπτες που να δειχνουν την αληθεια...και σκορπισαν ολοι στα συντριμια μιας μερας...
φοβος-σκοταδι-μισος-φοβος ολα τελικα τερματιζουν εκει και εναρκτηριο θροισμα παλι ο τεραματισμος!
παλινδρομικη κινηση ψυχης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου