Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΜΦΟΤΕΡΑ





Συλλογισμος βαθυς....
δυο-τρεις σκορπισμενες σκεψεις και ολα αναιρουνται!...?
λογοι ανιαροι!
λεξεις αταιριαστες!
σκοποι μισακοι!
φτανω στο τερμα και η γραμμη τερματισμου δεν υπαρχει!
ουπς!ξεχασα να ξεκινησω!
ΑΡΚΕΤΑ!φωναζω αλλα δεν καλυπτομαι και να σε παλι εσυ!ξεπηδησες ομως απο μεσα μου!θελω να σε μοιραζομαι,να φυγει η αναιδεια μου...να παει να συναντησει το θαρρος σου και να γεννησουν την σεμνοτυφια!
παλι μοναχη μου επλασα εσενα!σε θελω.σε μισω,με τρομαζεις και με τρομαζω!
σαρκικη ενωση με απωλεια ψυχης...και γω διπλα,μεσα και συναμα εξω!
αναλυτικα μπερδεματα και μονοπωλειο στις συμβασεις σου!
χορος χρωματων και λειψο το φως...θελω να σε δω αλλα να μην με δεις και καταλαβεις...δεν ειμαι αλλη...εαυτος κυριαρχος ο πονος και η δειλια μου!
ζω,πως ζω?υπαρχω?μα πως υπαρχω?
μια δεσμη αχνη αυτοκυριαρχειας που λιωνει στο περασμα του τιποτα
εσυ γητευτης της μακαριοτητος!!!!
φρουροι μου οι ελευθερες σκεψεις μου,τοπος ξηρος και αφυδατωμενος με κλεψυδρα την φωτια μας!
ξεσκεπαστηκες και δεν ελευθερωθηκες!!!
μην απορεις!
γητεματα δικα σου και ελπιδοφορα εναρξη για τις δικες μου,τις ολοδικες μου πυρκαγιες!
σαν κερι θελω οξυγονο,και εσυ με τρυπωσες στο ποτηρι και για να μαθω την φρικτη εννοια της ελπιδας σου,εβαλες και το καπακι!
ευγνωμων υπαρξη θα ονομαζομαι πια αφου καταφερα να δρω απο μενα!

καταραμενος ταραχοποιος:ΠΑΡΙΣΤΑΜΑΙ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου